Rastlös..

Idag har jag varit lite smått rastlös.. Jag är ju verkligen inte van vid att vara hemma i 4 dagar i sträck & isolerad 2 av dom.. Ok om man kan göra saker, träffa vänner t ex.. Men imorgon ska jag jobba. Noel har inte kräkts nå mer & har ätit lite idag. Han gnällde dock efter lunch att han frös & hade ont i kroppen.. Febern var då ett faktum.. 😕 vi var ute & tog lite luft med märkte ganska fort att han inte orkade fast han ville plutten.. 

Jag har iaf fått mycket gjort här hemma nu. Jag rullade en massa köttbullar på morgonen då jag tycker att dom köpta smakar skit nu för tiden.. Har tvättat & kommit ifatt med tvättberget, städat bort magsjukan & röjt här hemma. Martin ska vara hemma imorgon iaf, ska bli skönt att träffa lite vuxna människor. 😜

Till kvällsmat gjorde jag en skinkstek & galet gott blev det! 😋 nu ligger jag i badet & tar igen mig.. Snart  ska barnen i säng, håll tummarna att Noel vaknar feberfri imorgon! 👍





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0