Själv hemma

Jisses inte van vid att vara själv hemma, händer ju typ.. Aldrig! Familjen har åkt till kusinen på kalas & jag stannade hemma. Ska ha ljusparty ikväll, kommer lite vänner hit & umgås. Ska bli otroligt roligt! Det är bra att det kommer folk, då städar man..😜


Känns så bra med vardagsrummet! Säger som Martin: här vill man vara hela tiden! ☺️ Snygg vedförvaring har min man byggt oxå! 👍

I fredags var vi hos Sabina,Jimmie, Melvin & Milton på tacokväll. Otroligt trevligt som alltid!


Milton


Tv spels grabbarna 😃

Åkte hem efter fångarna på fortet. Barnen somnade ganska så fort kan jag säga 😜 

Igår var det alla hjärtans dag. Ingenting vi firar här hemma, men ändå. Vi åt långfrukost & lyssnade på familjelördag på P4. 




Sen åkte vi till Västerås en sväng. På kvällen kom Ida & hundarna över & åt grekisk mat med oss. Visst har jag berätta om att vi äter mat ifrån olika länder varje lördag?  😜 så kul! Igår blev det fetaostfyllda köttfärsbiffar, rostade grönsaker, tzatziki & feta sallad med oliver! 😋 sååå gott!! Nästa lördag är det Noels tur igen!  👍 sen såg vi på mello.. Jisses vilket skit.. Kollar för att barnen vill.. 

Klippte Noel idag☺️


❤️❤️ lärt sig göra bubblor 😜

Hm.. Vad gör man när man är själv hemma? Sova en stund kanske eller se på tv kanske? Hm...

Ha en fin söndag gott folk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0