Årskrönika del 2

Fortsätter som utlovat min årskrönika. Sitter nu & äter frukost & dricker mitt kaffe, familjen sover då det är en sån där jäkla planeringsdag på dagis & skola idag. 😩 Lina ska på ridläger & Martin & Noel ska nog til Leos! 👍 jag ska jobba, som vanligt! 

April


Noel lär sig cykla ❤️




Vi har en familjedag i Uppsala. Åkte buss fram & tillbaka till barnens stora förtjusning 😃


Noel börjar intressera sig för bokstäver 😍


Påskkärringar & vår lilla påskgubbe 😃


Firar påsk med alla kusiner 


😍 min kärlek



Firar sista april med Martin & Amelia på Siggebacken 👍

Maj


Noel blir magsjuk 1 maj & smittar därmed ner mig




Kosläpp


Mysiga stunder med Ida ❤️


Sommarfest hos Lotta med härliga kollegor! 😍


Vi skrev kontrakt på vår framtid & sa upp lägenheten 👍


Fortsättning följer 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0