När det kör ihop sig..

Snö.. Massa snö.. Betyder jobba för min man. Han gick upp 2.15 idag för att åka & ploga..😴

Jag gick upp kl 5.. Ska åka till huvudkontoret i Stockholm idag, sista utbildningstillfället av 3.. Idag är det min tur att köra. Hujedamig! 

Till saken hör den att Martin skulle lämnat barnen idag & jag skulle åka efter 6 hemifrån. 

Nu körde det ihop sig lite. Men Ida vår räddare i nöden rycker ut! 😍 så jag får lämna barnen hos henne så lämnar hon dom på dagis & skola sen! ❤️

Det är det vänner är till för & för Ida faller allt så naturligt alltid! Älskade vän! Tack!





Kommentarer
Postat av: Camilla u

Kör försiktigt babe! Inget vidare väder att köra bil i idag.
Vilken klippa denna Ida :)

Svar: Gick kanonbra att köra! Mest stolt att jag körde till Stockholm 😜
carolalola

2015-01-22 @ 08:11:19
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0