Halsfluss, barnlediga & jobb

Ja veckorna går fort.. Snart har jag tre veckor semester, nästa fredag går jag. Martin går imorgon & barnen gick igår! Farmor kom & skulle hämta Lina.. Men fick med sig båda två! 😀 så jag passade på igår när dom åkt att röja upp här hemma.. Så nu är det gjort! 😅 

Martin låg på soffan igår, han har halsfluss & käkar Kåvepenin. Jag försöker att hålla mig långt ifrån honom. Halsfluss är det vidrigaste som finns. Stackars min älskling! 💙 

Jag ska strax sticka till jobbet, ska dra en sväng förbi dagis & hämta Noels grejer. Han ska aldrig mer dit.. 😳 lilla stora plutt! 😍

Sommarlovet är här, jag kämpar på en vecka till sen ska jag med ha sommarlov & då drar vi till Gotland direkt! ☀️



Måste köpa en ny klänning! Vi ska på garden party i sockerparken Hos våra favoriter, helt klart!!! 😘

Drömde inatt att jag skulle köpa klänning. Men det fanns ingen.. Alla klänningar var slut.. 😂 helt otroligt.. 

Nä nu ska jag på dass.. Idag blir det varmt.. 👍🏻


Kommentarer
Postat av: Frida M

Tipsar om att Karin Sömmare i Enköping har så många fina klänningar. Mycket i linne, välsydda och tidlösa :-)

Svar: Åh tack!!
carolalola

2015-07-02 @ 22:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0