Shopping

Igår efter jag jobbat så åkte jag hem & så stack jag & Lina & shoppade lite. Vi behövde en varsin klänning tills på lördag när vi ska på garden party hos favoriterna! ☺️

Vi shoppade en varsin klänning & lite annat smått, åt middag, shoppade lite till & sen så avrundade Lina med en glass. 😊


Min stora älskling! Hon är verkligen intresserad av att handla & bästa smaken har hon med! 😍 detta ska vi göra om, bara hon & jag! 

Imorgon sticker vi till Gotland & idag är det massor att förbereda inför resan. Tur Martin har semester så han kan fixa lite. 😎 

Jag ska snart sticka till jobbet. Skönt att vara i tid & få undan lite innan semestern.. Ha en fin dag alla! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0