Helgen..

Nu har helgen swishat förbi igen & Juni månad är kommen.. Dock ser det ut att vara november när man tittar ut. Men vid 11 ska det sluta regna & så ska solen skina. Bra för ikväll är det grillkväll på fritids & en avslutning som det är varje år! 😊 åh Lina ska uppträda men nån teater. Ska bli spännande! ☺️

I fredags var vi med pappa & Lena. Käkade god mat & drack gott! 😀 hade en kanontrevlig kväll helt klart!




I lördags åkte vi hem & matade katterna & duschade för att sen åka till svärisarna där barnen var! En innedag blev det då det regnade så mycket! Åt god mat & somnade strax efter 22. Vi sov kvar där.. 😊

Igår fick jag frukost på sängen, teckningar, trisslotter & blommor plockade i trädgården 💐💜


Vi åkte hem på förmiddagen & väl hemma var det en slapp-dag.. Spelade spel & röjde lite här hemma.

På em kom norrlänningarna & vi grillade & hängde i soffan & såg på stand up 😅
Åh bebis mös 😍



 
Älskade lilla barn är så glad för stunder jag får mysa med dig.. Om ett par veckor så flyttar denna familj till Kalix & livet kommer bli grått & trist innan man vänjer sig vid det. Fick reda på detta i lördags & hela världen rasade samman.. Jag grät hysterisk i timmar & jag ville bara att någon skulle säga att det var ett skämt.. Jag visste ju att denna dag skulle komma men inte så hastigt. Jag visste att dom skulle flytta men inte inom 2 veckor.. 😢

Har känt så här en gång förrut & det var när Fred & Linda flyttade till Gotland. Den känslan är hemsk..

Men jag förstår såklart våra norrländska vänner. Men jag kommer sakna dom grymt mycket! 💙💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0