Lycklig

Är så otroligt glad & lycklig över att vi valde att flytta till Enköping, Hummelsta! Att vi tog steget från Västerås & gjorde detta, annars hade vi inte varit där vi är nu.. Vi har bott i enköpings kommun i 5 år nu.. På dom 5 åren har såå mycket hänt, så mycket har förändrats, vägen har varit krokig, rak, jobbig, lätt & ja.. Otroligt! Så många nya vänner vi har mött, knutit bekantskaper.. Barnen har funnit sitt i skola & på förskola. Sina vänner, tryggheter & allt vad det innebär! 

Det största är ju såklart att vi köpt detta hus! Vår trygghet & där barnen ska få växa upp & känna sig trygga! Är sååå glad över vårt hus, vårt vårt vårt!! Kan komma på mig själv sitta & småle för mig själv! Känna lyckan bubbla i mig & hur jävla glada vi är! Vägen till att kunna köpa detta har varit lång & otroligt jobbig! Inget jag kommer gå närmre in på.. Men vi är väl värda detta hus! Det kan ni skriva upp! 

Vi båda har bytt jobb oxå. Jag två gånger & det är oxå stort som sjutton det med, hade vi inte valt att flytta hade jag aldrig fått chansen att jobba som samordnare. 😊

Ja jag kan hålla på hur länge som helst! Men ibland måste man stanna upp & ta in.. Det behöver alla ibland. Ta in vad som är bra. För ofta lägger man mycket energi på fel saker.. Så tror jag..

Nej dags för en dusch & sen blir det sängen om en stund tror jag.. 

God kväll! 😊




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0