Påriktigt..

Nu har man tagit farväl av Ida, Kristoffer & Ella (och alla andra som var med) nu flyttar dom upp.. Nu är det påriktigt.. Tårar har runnit.. Tårar rinner.. Ska åka upp snart, men ändå.. Dom bor inte här längre! 😢 kommer ta lång tid för mig att vänja mig vid detta.. 





Jag sådde några blommor, en för varje vän,
jag tror att det var fyra och särskilt minns jag en.
Det blev sen höst och vinter och blommorna de dog,
på våren kom de åter men bara tre stod kvar och log.
Så kom det stora regnet med moln så stora grå,
och nästa gång jag fann dem så var de bara två.
Så kom då solen med allt det ljus den har,
och plötsligt står där ensam en liten blomma kvar.
Du härdades i solen, Du drunknade i regn,
men ett är ändå säkert,
Du är en riktig vän!


💜💜💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0