Studenten

Idag tar min lillebror studenten, min sista lillebror så sen ska alla vara vuxna & jobba.. 😁 

Jag & Lina åker dit. Martin & Noel stannar kvar hemma. Så får vi maten serverad när vi kommer hem! 👍🏻

Igår hade Lina sin pojkvän (!) med hem. Vi käkade tacos tillsammans & den pojken var söt. Han pratade dock hela tiden.. Talade dock om att han blir pladdrig när han träffar nya människor.. Han var väl nervös stackarn 😜 Lina suckade & undrade hur sjutton hon ska orka med honom hela livet 😂

Noel var med sin kompis från dagis hem.. Mycket spännande & så kul för honom att oxå kunna leka hemma hos kompisar! 😀 han hade haft så roligt! 

Nej nu ska Lina gå ner & duscha & jag ska se vad jag ska ha på mig.. 😳

Grattis Rickard till studenten! 💐💙💛

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0