Grattis fina!!

Idag fyller en av de finaste människorna år! Min fina vän Ida fyller 22 år idag & igår firade vi henne! ❤️

Tänk så lyckligt lottad jag är som har henne i mitt liv! Hon är så otroligt jordnära, snäll, vacker & rolig! Såna som henne växer inte på trä'n kan jag lova! Det Ida, betyder att du är unik! 😉

Tack för allt du gör för mig & min familj, tack för alla gånger Du har ställt upp för oss, alla gånger du lyssnat på mitt gnäll, du står ut med tjatiga barn & min dryga man! 

Grattis vackra Ida! Åter igen & igen!  😘



❤️❤️❤️❤️


Kommentarer
Postat av: Ida

💜💜 gulle dig! Vad vore ett liv utan Carola då?😙 snart åker vi upp till norr 😍😍

2015-03-25 @ 22:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0