Härlig dag!

Den här dagen har varit perfekt! Ledig med lillprinsen & hämtade Lina direkt när hon slutade & då följde även Ida & hundarna med! 😍


Dagen började med att dammsuga av hemmet! Alla 3 våningar! 👍 Noel slappade med tv spel & tv! 😜 sen hick vi ut på en cykel tur/ promenad 


Så duktig kille! 3 km cyklade han! ❤️


Min nya snygga reflex jacka jag fick av min man! 👍 

När vi kom hem blev det omelett lunch! Sen ut & jobba i trädgården. Vi har en stenhög i trädgården. Först tänkte jag göra en rabatt där, men nu har vi ett projekt, bygga mur längs gruset, där vi parkerar bilarna.. Så vi måste gräva fram alla stenar, innan vi ska så by gräsmatta 😅 gratis gym!  💪




När vi hämtat Lina, Ida & hundarna fikade vi mellis i trädgården 🌞


❤️


Hittade en söt humla i stenhögen 🌸

På kvällen har jag varit med Lina på ridningen som vanligt! Åh hon var grym som vanligt!


Fina fluga 😃

Nu ska jag duscha,upp tidigt imorgon, börjar 7.. 

Ha en fin kväll gott folk.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0