Kanonhelg!

Vår helg har varit så sjuk bra! Älskar lediga helger som tillbringas med dom som vi tycker om! 😍 på fredagen så var alla trötta, som vanligt. 😜 åt god mat, bastade & såg på let's dance! Båda barnen däckade i soffan & så även jag 😃

På min lunch på dagen hade jag dejt med mannen i mitt liv! ❤️ så mysigt att träffas han & jag & bara sitta & prata. 

I lördags tog vi efter Melodikrysset en sväng till Morgongåva & Karlssons med förhoppning att hitta fodrade regnkläder till Noel. Men nej.. Jag är besviken på hur dåligt det var där! Aldrig mer! Vi åkte vidare hem till Enköping igen & lunchade & köpte lördagsgodis. 

Martin & barnen släppte mig i hummelsta så jag tog en promenad hem!👍 

På kvällen kom mina kära vänner & hämtade mig! Vi for mot Västerås.. Första stoppet var på:



Så god mat, gott vin & mycket trevligt sällskap 😘





Finaste tjejerna! Tänk att Ida ska ha sin bebis snart! 😍😍

Vi drog sen vidare till Bill & Bob & tog ett par öl.. Jisses det ser inte ut som det gjorde när jag hängde där.. Fast det är väl typ 11-12 år sen.. 😁


Jag & fina Ida! 

Sen vidare till SF & såg fifty Shade of Grey.. Sjukt bra!!!! 

Kan inte tacka mina tjejer nog! En helt underbar kväll tillsammans med mina fina vänner! Skattade mycket & pratade en massa massa! Tusen tack flera gånger om!! 

I söndags var det en utedag här hemma, tvättade bilen, kompislek, Martin &Kristoffer röjde en massa trädstockar som låg så nu börjar vår tomt bli fin! 












Korvgrillning 👍



Där hamnade katten när hundarna kom 😄




Kristoffer får lös med motorsågen! 👍

Alltså vi har så mycket jobb med vår tomt.. Men det kommer bli snyggt!! Inget är gjort på en gång! Men alla visioner & planer 😍

Har tagit mig tre dagar att skriva detta inlägg. 😁 idag är det onsdag & imorgon är jag ledig! 😍

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag köpte lättfodrat regnställ till Ian på Laget157 för 200 kr.

2015-03-11 @ 08:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0