Spännande

Idag ska ni veta kära vänner, bekanta, okända & ovänner, ska jag bli hämtad 16.45 av mina kära underbara vackra vänner Elle & Ida för att.. Ja jag vet inte vad vi ska göra faktiskt.. Fick ett kort på min födelsedag & där stod det att jag ska vara redo & hungrig idag! 👍☺️ ja hörni.. Jag är lite nervös faktiskt.. 😜 men ska såklart bli hur kul som helst! 


Tänk va lyckligt lottad jag är!! Är så glad att ha er i mitt liv, mina vackra vänner! 😍

Nu då.. Lördagmorgon. Har ätit frukost & lyssnat på ring så spelar vi & löst Melodikrysset. Nu ska vi samla ihop våra kroppsdelar & åka till Karlssons i morgongåva. 👍

Ha en fin lördag! Det ska vi ha! 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0