Vilken helg

Hejsan! Guuuud vilken bra helg jag har haft! Omringad av familj & vänner! ❤️ 

 Tjejerna 😍


Sociala killar 😜


Mina vackra vänner ❤️



Kör ringen över magen.. Får se om det stämmer sen! 😜

På lördagen kom min far med bröder & fru & farfar & Kajsa


Lina & min lillebror myser 😍

På kvällen kom Anki, Daniel, Eira & Neo. Vi hade sommartema med grillat, rosé & jordgubbar med glass 😃 dom sov över & vi hade en otroligt trevlig kväll med Melodifestivalen 👍




Igår var en latdag. En liten promenad med barnen på cyklarna & lite fix i trädgården! 




Är så nöjd över helgen & så lyckligt lottad över att ha så fina vänner! Tack för all uppvaktning, alla telefonsamtal, sms, fb inlägg & vykort! 😍😍 tusen tack!! ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0