Klagomål..

Hejsan Svejsan! Jag har idag fått klagomål ifrån min saknade vän i norr.. Ja jag veeeeet jag har varit sämst på att blogga.. Men seriöst.. Veckorna bara rasar iväg. Känns som det endast är måndag & fredag i mina veckor.. 😁

Men livet fortskrider & man försöker verkligen fånga varje ledig dag med familjen, träffa vänner & hinna med huset & allt som har med det till! 😉 

Hösten är här. Kallt imorse & att starta bilen 20 min innan vi drog var ju utmärkt tänkt av mig! 😄 men jag älskar hösten! Jag älskar färgerna. Jag älskar att tända ljus & bara känna hur kyligt det börjar bli. 😌 ja jag tror hösten är en av mina favorit årstider! Helt klart!

Nu ligger jag i ett bad. Noel sover sen 40 min sen & Lina har precis kommit hem ifrån sin kille 😍 jag ska in på jotex & beställa nå mysiga, höstiga gardiner. Hittade ett par igår! 😜

Nedräkning här hemma. Ida & Ella kommer på höstlovet, jag är ledig med barnen & vi får njuta av hösten! 😃👍🏻




Vi hörs snart igen. Jag lovar! 😁

Kommentarer
Postat av: Carro

Du är saknat min vän! 😊❤️

Svar: 😘
carolalola

2015-10-06 @ 21:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0