Lite höstlovsbilder

Höstlovet började i måndags & redan i söndags kom Ida & Ella hit! 


På måndagen så var vi ute i det fina höstvädret. Barnen är inte alltid så jättesams.. Retas hela tiden. Men så är det ju. Jag har ju varit storasyster & vet hur det är 😜









Finns i sjön har vi spelat 100 gånger tror jag. 😂


Glad fis! 😍

På tisdagen åkte vi in till stan & barnen handlade för sina presentkort dom fick av fred & Linda i present! 😀. Sedan blev det lunch på stan & lite lek i lekparken! 







Sedan handla lite & åka hem & mysa lite. 


I onsdags åkte & jag & Noel till min farfar & fick lunch! 


Farfar ❤️
Igår syncentralen med Lina & Noel var med han med. Sedan hem & fixa middag till ett gäng glada tjejer som kom på Mary Kay kväll hos mig! Så trevligt! 


Nu ska jag ha mjuka lena händer i vinter! 🙌🏻 

Idag ska vi på halloween kväll hos Anki, Daniel, Eira & Neo! Det ska bli så kul! 👻

Vi håller på med efterrätt här. 💀


💞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0