Överraskning

I torsdags när jag hämtade Martin på jobbet så ville han åka & köpa billigt snus.. Stressad som jag blev eftersom vi ska hämta Noel & Lina var själv hemma, blev jag lite sur.. Men följde med in på LM.. Martin går med snabba steg igenom butiken & i personalrummet står IDA & ELLA!! Världen stannade & jag kunde inte i min vildaste fantasi förstå att dem stod framför mig!! ☺️❤️ överraskad deluxe! Välbehövligt för mig då!! Mycket! 


När jag kände att inget var bra.. Inget gjorde mig glad & jag bara ville dra något gammalt över mig så fick jag träffa min underbara vän, som fattas mig! Min vardag blev helt plötsligt lättare & jag kände att dom gav mig så mycket energi! Tack för ert besök Ida & Ella! Tack! Om 5 veckor är det påsk & då är vi uppe hos er! Längtar såååå himla mycket! ❤️






❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentarer
Postat av: Anonym

💜💜

2016-02-19 @ 16:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0