Jobb igen..

Två dagar har jag varit hemma med Lina som haft feber & är förkyld. Men igår var hon feberfri & det är dags för skola idag igen. 😀
Tur hon är kry igen då denna helg är något extra & vi ska ta vara på den lediga tid med vänner & familj! Imorgon kommer vännerna ifrån hummelsta över & vi ska bjuda på rådjurssadel med en massa goa tillbehör! 😋
Ska bli så kul!! 8 vuxna & 10 barn! 😉 blir livat & glatt kan jag lova!! Men så trevligt!! 

På lördag styr vi bilen mot pappa & sover över hos honom & Lena & min bror Marcus kommer med dit så man får hänga med honom med, han är ledig för en gångs skull! Ska bli galet roligt! 

Ja denna helg behöver vi efter allt elände! Men allt elände börjar vända & det ser ljust ut iaf! För er som inte vet så ligger min mor på sjukhus & har verkligen varit sååååå dålig. Men det är påväg tillbaka & idag ska jag & Lina åka & hälsa på henne! ❤️
Nä dags att gå på dass & så. 😁


Noel tappade en tand igår. Äntligen! Den har hängt på en tråd bra länge nu. 👏🏻

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0