Att motionera

God kväll! 👋🏻 nu har jag nyss kommit hem efter en promenad på lite mer än 5 km. Så skönt så jag smäller av! Jag har, med handen på hjärtat, blivit så otroligt lat på sista tiden. Plus slarvig med mat & ätit & druckit mycket onyttigt! Jag har på sista veckorna blivit lite bättre.. Men måste verkligen skärpa mig! Kilona har smugit sig på & jag mår otroligt dåligt av det.. Hatar det! Jag mår bättre av motion, av att äta nyttigt.. Jag blir på bättre humör av det, alltså bidrar jag till en bättre miljö för familjen.. Fattar då inte vad problemet är egentligen.. 😁 så pepp pepp till mig själv!

Cyklar även till jobbet lite nu innan semestern. Ska cykla imorgon. Så härligt när man kommer fram.

Men saknar en sak & det är promenad sällskap! Men får dra med Martin ut. Barnen är ju så pass stora nu så..

Denna semester ska vi motionera så är det bara! 😎👌🏻

Bara denna miljö gör ju en så glad! ☀️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0