Festival & konsert

Ikväll har jag & Lina varit med Jenny & Alva på cityfestivalen i Västerås & sett på Danny! Vilken goding han är den där killen! 👌🏻😜 såååå otroligt duktig kille! Riktigt bra på att underhålla, dansa & sjunga!

Roligt att ha sett honom! Mersmak får jag nu! Vill gå på nå mer konsert snart! 😄

Nu ska jag sova & Lina & Alva ligger & småpratar där uppe! Mysigt att ha kompisar sova över & veta att dom ska vara själva hemma imorgon! 😍

Sista dagen för Noel på fritids imorgon, sen är det sommarlov för lillkillen med! Han är så trött nu.. Märker att han behöver ledigt! ❤️

Snygga tjejerna äter slush.. 😚

God natt nu folket! Nu måste jag sova, imorgon är det en dag med & kväll med Jenny! 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0