PMS helvete!

Fan så less på att må som en kasse skit precis dagarna innan mens. Tårarna ligger i ögonvrån & lusten finns inte, till nåt! 😩
Igår hade jag & Jenny fredagsmys på Ikea med Lina & Alva. Härligt att gå & strosa & shoppa lite. Snacka lite skit & känna att veckan är slut! Martin & Noel var med Per & Albin & Liam & hade grabbkväll! 👌🏻 det slutade med att jag & Martin åkte hem utan barn.. Dom sov kvar! Martin är på bandy med Noel & jag har pysslat här hemma. Ska bädda rent & köra några tvättmaskiner & sedan ta en låååång promenad! 

Ikväll blir det mello & middagsgäster! 

2 1/2 vecka kvar, sen är vi i Kalix! Ord kan inte beskriva hur mycket jag längtar! 😊😍

Blev bra med nya lampan i sovrummet! Sakta men säkert går det att inreda sovrummet! Det ska bli perfekt! 👍🏻

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0