Hysteri?

Hej & goddag!! Sitter här nu & har haft en ganska skön morgon & fm.. Lämnade Lina på dagis & tog då en promenad på en gång.. Noel var dö trött! Han vaknade kl 5 imorse.. Tog en ny vända, den var helt ok.. men massa is & snö kvar i elljusspåret.. men d ska väl smälta snart hoppas jag! :D

När vi kom hem så vaknade Noel, men han fick ligga & vakna till i vagnen så tog jag mig en dusch.. han låg & snackade & var inte alls missnöjd. ;)

Vi har nu ätit lunch & lekt lite, han börjar bli trött igen, men leker fint ändå.. ;)

I måndags var jag & Martin ute & gick en långprommis innan jobbet kl 12.. han skällde bokstavligen ut mig efter noter.. Jag tyckte att jag mådde bra av GI denna gång, att det jag kunde käka det, men han sa till mig att jag var en helt annan människa & så grinig.. Jag har bett honom säga till om det skulle bli så, att jag vart pucko, som alla andra gånger & det vart jag ju... så jag fick sluta med det..

Han sa även till mig att sluta vara så hysterisk när det gäller bantning & grejs.. att jag ska se bakåt & se att jag har gått ner 44 kg, vara stolt över det & ta dom sista 9 kilona eftersom.. jag förstår vad han menar, kanske bara behövde en spark därbak? Jag grät som ett barn när han malde på, men allt kändes så bra efteråt, för oss båda.. !

Så jag kan säga så här.. jag har slutat banta, hysteriskt! Men jag tänker fortfarande på vad jag äter & jag tänker aldrig sluta träna.. Men som imorgon, ska vi äta ärtsoppa & pannkaka.. vilket jag ska göra med glädje, men med måtta.. Att äta på en assiett är grejen nu! ;)

Jag känner mig stolt & jag känner mig så underbart lycklig som har min man, min egna man, min fina Martin, som är den bästa människan som går i ett par skor!!

Jag ska ta mina sista 9 kilon.. eftersom, i lagom takt, för jag har gått ner 44 kg & minskat 33 cm runt midjan! Jag är bra, jag är stolt över mig själv! :D ;P

Kommentarer
Postat av: Linnea-Mamma till Moa och Ebba

DU är grym :D

2011-04-06 @ 12:53:52
URL: http://johanssonlinders.blogg.se/
Postat av: Hanna o Elliot o Nelli

DU ska vara stolt!!!

2011-04-06 @ 12:56:08
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0