Svullo!

Hejsan.. deppigheten håller i sig.. vart ju inte bättre efter att ha betalt räkningarna heller., hua!

Veronica & hennes bonuskids kom iaf över på lunch & kaffe dejt idag.. det var otroligt roligt att hon kom över, så man fick snacka lite skit.. Man sitter ju här i lodis kläder, ont i halsen, hosta från hell, snorig, håret står rakt upp, (ja det gör verkligen det, måset blötläggas när man har så kort som jag har nu, men orkar inte) allmänt ofräsch med mens & grejs.. Sen det värsta så fruktansvärt svullen känns som jag gått upp massa massa.. Vad har hänt med mig? Latmask har jag blivit & det med råge!

Jag har inte tränat på över en månad.. vad har gått snett?? Den 2:a januari ska jag börja mitt nya liv för sista gången & gå ner mina sista kilon, för alltid! Jag fyller ju 30 i slutet av februari & då så ska mina fetto kilon vara borta & jag ska vara smal & fin. ;)

Jag ska köra detox i 14 dagar.. sen ska jag äta väldigt kalorisnålt & bra kolhydrater.. bloggen kommer handla om mat, träning & vikt, för jag kommer använda den som en matdagbok.. Istället för viktklubb! Nu jäklar!! Jag kan om jag vill, det är ju bevisat! ;P Jag kommer skriva allt jag äter här, all träning & så.. jag kommer inte skriva hur mycket jag väger, men hur mycket jag går ner.. Under detox så kommer jag inte träna så hårt, för det får man inte då.. nån promenad & nåt zumba pass, simning oxå.. men ingen hårdträning som sagt! :D

Får även med mig min kära Man i detox:en! :) Är det nån mer som vill hänga med i nyttighetslivet med oss? ;P

Nä nu ska jag mysa lite med kidsen, vi ska nog gå ut en liten stund & kika om vi fått nån post.. På återseende, är nån med mig då? ;D


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ner i vikt ska jag men blir nog i ett lugnare tempo. Skyller på amning :)

Jag tror fan jag gått upp 5 kg senaste veckan. Alla kort på mig från julafton ville jag bara radera. Hatar min nya frisyr också. Aldrig mera lugg! Haha!



Åh du. Man måste ha svackor ibland. Då kommer man tillbaka m dubbel styrka!

2011-12-27 @ 18:37:49
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0