Hej & håååå!!

Halloj! Nu är det ett nytt år, med som vanligt nya möjligheter.. har inga nyårslöften då det iaf inte är nåt jag kommer att hålla.. men jag ska iaf gå ner mina sista kilon nu! Så nu är det hårdkörning här igen! :D Mår så mycket bättre av det, att äta nyttigt & ta hand om mig.. ska snart ta mig ut på en promenad medans det är lite ljust. :) Hade gått upp 3 kilo under julen.. ganska surt när man inte gått upp nåt utan bara ner ett bra tag! :) Men jag är taggad som aldrig förr! :D

Har ni några nyårslöften?

Idag har jag & barnen vart & lekt med kusin Liam. Väldans roligt var det, snacka lite med bror min & kusinerna lekte, :)

Martin är hemma.. :) han jobbade bara halvdag idag, vilket jag älskar när han gör! Snart börjar jag jobba igen.. den 17 januari ska jag börja jobba 50 % vilket känns galet bra ska ni veta! :)

Nu ska jag nog ut & traska innan det blir becksvart.. See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0