Jobbarhelgen avklarad!

Tjena mors! Nu är det söndag.. skönt! Har jobbat i helgen, vilket har gått himla bra.. jag är så glad att jag har Åsa på jobbet & att jobba med henne är verkligen såå roligt!! När vi jobbar så klaffar allt.. vi behöver inte säga tilll varann vad den andra ska göra & allt bara flyter på så bra! Hon är en klippa! :D

Jobbar kväll imorgon.. ska väl gå bra det med.. :) Sen är jag ledig i en vecka igen, najs! Längtar redan tills nästa helg, som jag ska tillbringa med min fina familj!

I tordags föddes Nachettes & Andreas lillle son, Benjamin! Såå söt liten goding!! Massa grattis till er, längtar tills vi ses & man får sniffa på bebis! :D

Har verkligen vart en kanonfin helg när det gäller vädret! Jag har vart ute & gått på lunchen både igår & idag, underbart, men halt.. men man känner att våren är på gång & det gör en såå glad! :D Har nu gjort ett motionsprogram på viktklubb.se, som strikts ska följas! Så här ser det ut:

Måndag: Vilodag
Tisdag: Promenad 40 min+ styrketräning 20 min
Onsdag: Vilodag
Torsdag: Simma 40 min
Fredag: Vilodag
Lördag: Jogga 40 min
Söndag: Promenera 60 min

Kan hända att jag prommar på onsdag oxå, men å andra sidan är det viktklubb som har gjort detta till mig & då ska det ju vara bra? :D Sofia, simma tillsammans torsdag?

Nu ska jag hoppa i nattkläder, efter en varm skön dusch & kika på solsidan! Vägning imorgon, hoppas på minus då vikten stod still sist..

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det bästa med att jobba helg är helt klart när man går hem och har klarat av det och veta att man är ledig nästa :))



Verkar vara ett vettigt träningschema du lagt upp. Inte för blodigt. You go girl. Du är så duktig!



KRam!!

2011-03-07 @ 18:16:37
URL: http://camorr.blogg.se/
Postat av: Sofia

Simma torsdag är bokat =) Klockan 6 i "receptionen" =)))

2011-03-07 @ 18:34:05
URL: http://zophiahliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0