Prisa vågen!!

God morgon! Jag har lagt om min kost & min bantningemetod.. eller ja.. jag tycker viktklubb är en bra metod, men allt steg mig åt huvudet.. märkte när jag satt & käkade frukost för 2 veckor sen att jag såg kalorisiffror på allt som låg på bordet.. helt sjukt.. jag veeet, men jag är så nöjd över mig själv, att jag kom på det & la av med viktklubb..

Nu, på en vecka hade jag gått ner exakt 2 kg, inte bantar jag heller.. Äter lågkolhydratsmetoden.. men jag äter kolhydrater, långsamma sådana.. Behöver inte räkna, inte tänka på hur mycket man äter & kan äta nötter, vilket jag bara älskar!

Så nu står jag exakt på minus 43 kg! Har exakt 10 kg kvar till min målvikt!! Vilket jag ska klara, jag ska göra det!
Vi ska på kryssning med dom bästa den 20 maj.. innan dess ska jag nå min målvikt, helst innan gotlandsresan! ;P

Hejja mig!! Mot min trivselvikt, ursäkta mitt tjat i bloggen, men det är det jag kommer skriva om nu.. Om ni inte är intresserade, så läs inte.. ;) Kommer lägga upp recept ibland.. finns så mycket med låga kolhydrater!! :D

Jag mår så bra!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du är GRYMT duktig önskar att jag hade samma "go" som du har

2011-03-25 @ 09:08:01
Postat av: Helene

Va duktig du är! Jag gick med för 6 veckor sedan, tycker oxå att det är e superhjälp. Hr lyckats gå ner 5 kg..:-)



Kram Helene

2011-03-25 @ 09:19:08
Postat av: Linnea mamma till moa och ebba

Du ör grym å kommer säkert att fixa de innan 20:e maj :D Hejja hejja :D



KRAAM!

2011-03-25 @ 09:33:18
URL: http://johanssonlinders.blogg.se/
Postat av: Lena - Mamma till Ian

Skönt att du har hittat en bra metod som fungerar för dig nu. Det är inte bra när det stiger en åt huvudet med att räkna kalorier och points.



Du kommer klara det innan 20 maj, följer gärna din resa till dess.



Tycker att du är så duktig och målinriktad. Lägg gärna ut recept, vill ha en massa nytt att laga, är så trött på att laga samma mat hela tiden.



Hejja hejja dig =)



Kram

2011-03-25 @ 10:57:40
URL: http://trollflikka.blogg.se/
Postat av: Camilla

Du är så duktig och det vet du. Jag tror dock att om du går ner 10 kg till så kommer du att försvinna??!! :) Tyckte ju att du var så smal o fin igår. Fast fin är du ju alltid. :)



Men jag håller på dig. Kraam!!

2011-03-25 @ 19:30:30
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0