Fy farao!

Gaaalet vad sugen jag är på ALLT just nu.. PMS tider & jag skulle kunna äta vad som helst.. Har nyss ätit linssoppa till lunch & ett gott bröd till som vår snälla rara granne kom över med! <3 jag är sugen.. Inte just på godis & så, utan skogaholmslimpan som ligger på bänken lockar mera än chipsen i skåpet! :/ denna tid är jobbigast.. När mensen är på intågande! Jag måste göra nåt hela tiden för att inte falla för frestelsen.. Ska nu faktiskt träna zumba & sen ta ett varmt bad.. Fryser efter att jag & Noel var ute & lekte efter vi lämnat Lina i skolan..

Herrejisses va sugen jag är, dags att skaka av sig suget med lite zumba.. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är duktig som står emot men tycker gott att du är värd en limpmacka om du känner för det i menstider.

Jag har också konstant jävla sug just nu. Fruktansvärt. Hungrig o sugen jämt. Men till skillnad från dig så faller jag för frestelsen. Inbillar mig att jag ska ta tag i det efter amningen ;)



Kraam!

2011-10-13 @ 20:27:19
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0