Smärta!!

Jag märkte igår kväll när jag satt i soffan att det började ila & göra ont i skinkorna & i benet, obehagligt & vidrigt! Vaknade flera gånger på natten av att det ilade från rygg & rumpa ner i höger ben.. eller båda? Jag har jobbat, det gick men inte snabbt heller.. minsta konstiga rörelse är en plåga.. Skulle tvätta håret över badkaret i morse, vilket var svårt.. men skam den som ger sig.. Det gör ont att sitta, stå & ligga.. Var på bio & hade tjejmys med Lina idag.. Alvin & gänget 3.. den var super rolig.. synd bara att alla ställningar innebar smärta.. Men en mysig stund med Lina iaf & det behövde hon & jag! Min sessa!! :D

Jag brukar inte klaga.. men kära nån, gör så detta förvinner!! Ska ta mig ett hett bad nu här.. kanske hjälper?

Detox går himla bra faktiskt..
Igår åt jag:
Frukost: Soyoghurt med krossade osaltade nötter & hallon i. En apelsin & en kopp ört te
Lunch: Grönsaksröra
Mellanmål: 2 clemetiner
Middag: Grönsakswok med cashewnötter
Drack massa citronvatten, vilket är såå himla gott!!

Idag:
Frukost: Soyoghurt m hallon, 1 clementin
Lunch: Grönsakswok, 2 clementiner 1 kopp ört te
Mellanmål: 2 nävar osaltade nötter
Middag: Kycklingfile med gratinerad zucchini & kokta morötter
Även citronvatten idag! Testa det ni med, det är gott! ;P

Känns bra faktiskt, men är sugen på kaffe.. men snart så..

Nu ska jag bada.. tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0