Mycket ork! :D

Mat fredag:
Frukost: bovete gröt med rivet äpple, kanel & soyamjölk. (inte att rekomendera.. Smakade inget..;)) 1 apelsin. 1 kopp örtte
Lunch: Sallad med ägg 1 clementin
Mellanmål: 1 näve valnötter
Middag: Kycklingsallad med avokado

Ja som ni ser jag håller i & vet ni, jag mår bra av det! Jag känner mig piggare än någonsin & det är underbart!! Jag orkar mera & känner mig lixom fräschare! ;) Igår städade jag bort julen! Så himla skönt!! Gardinerna är kvar, men dom tar jag på tisdag när jag är ledig! :)

Maten idag då:
Frukost: Soyoghurt med blåbär & hallon lite valnötter & 1 ägg
Lunch: Kycklingsallad med avokado. 1 apelsin
Mellanmål: 1 näve valnötter & 2 clementiner
Middag: Linssoppa & 1 äpple

Så där ja.. Kanske inget kul för er att läsa, men det är bra för mig att skriva ner. :) Nu ska jag jobba! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Duktig du är. Kan du ge mig lite av ditt jävlaranamma?? :) Ikväll har jag ätit godis och nu när suget är borta och illamåendet infunnit sig ångrar jag mig. ;)



Ha en fin kväll. Puss o Gull!

2012-01-07 @ 23:13:34
URL: http://camorr.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jooooo-ooo, JAG tycker det är roligt att läsa! :) Fortsätt med det, är intressant!

2012-01-08 @ 12:49:16
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0