Operation träning!

Hej! Tääänk att jag äntligen har hittat en träningskompis eller nej vänta nu, 2 stycken, minst! :D

Sara & jag pratade idag & har bestämt att börja simma tillsammans, så varje söndag kommer vi simma, sen vill vi göra en sak till & bokade in oss på ett prov pass med spinning, det kostar sen 100 kr/gång & jag tycker det är för dyrt! Så vi ska testa boxning imorgon kväll & då får vi även med oss Minna! Tjoho! :D

Så vi får se vad det blir för något mer än simningen! :) Roligt att ha sällskap! :)

Så nu ska vi se om jag behöver ligga i vassen i sommar, jag måste verkligen komma igång med träningen, en gång för alla! :D maten går ju bra iaf! :)

För matdagbok & hoppas det ska hjälpa mig att nå dit jag vill! :)

Hejar ni på? :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Klart jag hejar på. Det vet du. Du är så duktig. Roligt med sällskap också. :) Går liksom lite lättare då.

Kram o ha en fin dag!

2012-10-31 @ 07:57:58
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0