Energi!

Hej hej! Jag har sådan energi just nu.. Nu kan jag stolt säga att jag vet vad det beror på! 5:2 dieten är hemligheten! 😃👍

Jag tänkte att jag skulle ge denna metod en chans! Har läst på, lyssnat på program & kände faktiskt, jag kör! Kan inte säga att jag från första början tyckte det verkade som en bra sak att göra, speciellt Paula måste märkt det.. 😉 sorry! 

Men nu, efter 1 1/2 vecka så känner jag mig galet pigg!! Har energi & längtar tills efter jobbet när jag ska gå ut & gå! Efter ridningen igår ville jag ta en promenad & på mina faste dagar så är jag som en duracell kanin.. 

Har inte skrivit om detta innan, för ville ge det en chans först! Jag är tok nöjd! Jag kommer fortsätta! 👏😃

På mina vanliga ätardagar, äter jag lågkolhydrat kost! Nötter på helgen! Imorgon är det dags att halv fasta igen! Jag känner sällan hunger, mycket kvarg blir det! 😃

Så nu vet ni, om ni vill ha energi! 😉




Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt snygging! :)
Nu har ju jag bara fastat en dag ännu. Egentligen förstår jag inte varför man säger fasta när man äter? :) Men jag tror ärligt talat jag inte känt sån trötthet sen jag var gravid. Ont i huvudet och frös också. Igår var jag också förlamande trött. Kanske beror på annat dock. Men ska köra mina 5 veckor som jag sagt o sen utvärdera :) de dagar jag inte fastar kör jag shape up appen o ca 1300 kcal / dag. 2000 låter galet mycket. Kanske när man nåt idealvikten ;)

2013-10-02 @ 08:01:07
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0