Lovley!

Känns så otroligt skönt att jag verkligen kan säga att jag har kommit igång med träningen nu & det har hållt i sig, i flera månader & det har blivit mer som en livsstil! Ridningen är ju en självklar grej varje tisdag, sen blir det minst 3 promenader oxå i veckan! 

Ikväll var jag & Elle ute & gick drällsta! Härligt men lite kallt, men så skönt att röra på sig & snacka av sig lite! 👍




Lagade sååå god kycklinggratäng ikväll. Lätt & gott! Bästa kombon! 😜


Gjorde dock ris istället & hade ingen vispgrädde så det blev matlagningsgrädde & tog nästan 5 dl så det blir mer sås! 😋 strödde även på jordnötter! Kanon smarrigt! Barnen älskade det! 😃


Nu ska jag läsa innan mina blå stängs!

Natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0